CURSA A PEU, perfils i Track per GPS

Els dos segments de cursa a peu són els mateixos de l´any anterior,per si de cas no el coneixeu aquí teniu una breu explicació:
1r segment a peu: Circuit de 6 Km que travessa la zona nord-est de la plana de Vic als termes municipals de Sant Julià de Vilatorta i Folgueroles, el 99% d´aquest és camí de terra o corriol de dificultat tècnica nu·la. En termes de desnivell, es donarà la sortida al centre del poble, en concret a la Pl. Verdaguer, del km 0 fins el 1.2 passem per el parc de la font trobada i agafem un trencant a l´esquerre que ens porta en direcció al Mas d´en Coll per un terreny en lleuger ascens( km 1.2). Del km 1.2 fins al km 1.5 travessem un sinuos corriol de descens ple de vegetació, primera prova de foc del dia. Del km 1.5 al km 4.5, pasarem per l´imponent Mas Arumí on agafarem un camí que volta un camp de conreu i que ens portarà fins a un camí més ample. Aquest camí serà la part final del sector en BTT. Als 300m. de camí agafarem un trencant en direcció Sant Julià de Vilatorta, on una ascensió d´empedrat ens obrirà les portes d´aquesta bonica població. Just a la porta d´entrada del poble ens desviem a l´esquerra i seguirem en lleuger ascens per camí estret, on acabarem l´ascens amb una última rampa amb més pendent que ens farà entrar en un bosc de pins força bac i frondós. A partir d´aquí comença un corriol de baixada que ens portarà fins la Font Trobada, aquest és segurament la part més espectacular del recorregut. Del km 4.5 al km 6, arribarem a la font trobada travessem una pasarela (veure video 2009), que després de travessar el camí dels horts en trem al poble de Folgueroles per la banda del pavelló, on ens enfilarem fins a la pl. Verdaguer i arribarem a la zona de boxes.

2n. Segment de Cursa a Peu: Fins el km. 1.2, Mas d´en Coll, igual que el primer segment . A partir d´aquí trenquem a l´esquerre i per un camí ample i sense desnivell entrarem al poble de Folgueroles per el passavant, on un fort descens ens portarà fins a la linea d´arribada.